Fork me on GitHub

Another Dizkus Oddity  Bottom

• On a clients site, when we try and post a topic in Dizkus, we get a JSON popup error that contains the HTML code of a Server Error 500 page. The topic posts, kind of, it has a title of:

Automatically-created topic

and the body reads:

Automatically-created topic for discussion of submitted entries

--
    Home Page | Find on Facebook | Follow on Twitter
  • Looks like Dizkus was hooked to itself and that was somehow causing the issue.

--
    Home Page | Find on Facebook | Follow on Twitter
  • A mi me pasa el mismo error.
    Cuando guardo los mensajes en el Foro Dizkus el contenido sale vacio y con la siguiente frase:

"Creación de temas automáticos para la discusión de las diferentes entradas"

No se como solucionarlo.
    Además, si le doy a borrar el tema una sola vez, entonces aparece el contenido. Que cosa más rara??

Alquien que me de la solución por favor.

Uso Zikula 1.2.7 y Dizkus 3.1.
  • En la lista de módulos, revisa todo los Hooks. Mira que no esté activado para si mismo ni para otros módulos, ya que cuando estos crean contenido sale ese tema automático.

Saludos

P/D: Traduce tus posts con Google.Translate o perfecciona tu inglés, que esta es la comunidad internacional, y pues, aunque el foro de zikula.es se dañó, la idea es postear y que todos entiendan ;)

--
    - Mateo T. -
    Mis principios... son mis fines
  • Thank you very much NestorMateo. This was the problem.
    regards
  • You're welcome icon_wink

--
    - Mateo T. -
    Mis principios... son mis fines
  • I have a similar problem. When I try to post a video or when I try to delete a post, I get a popup message showing the HTML code of the page

Code

Error! Illegal JSON response:
    SyntaxError: syntax errorin

Edited by arkanoyd on Oct 14, 2011 - 04:08 PM.

This list is based on users active over the last 60 minutes.